Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2011

Ταξίδι Προσκοπικού Δικτύου στη Μάνη

Ήταν ένα ηλιόλουστο πρωινό Σαββάτου όταν το προσκοπικό δίκτυο Περισσού ξεκίνησε το καλοκαιρινό του ταξίδι στη Μάνη. Οι αποσκευές πολλές, το αμάξι μικρό αλλά με λίγη καλή θέληση και πολλή καλή διάθεση όλα ξεκίνησαν τέλεια, μέχρι τη στιγμή που μια μικρή απροσεξία στις πινακίδες των δρόμων μας οδήγησε στη Μάνη μέσω Καλαμάτας.

Η μικρή αυτή ταλαιπωρία ξεχάστηκε αμέσως μόλις αντικρίσαμε το μέρος όπου θα μέναμε, το νηπιαγωγείο της Αρεόπολης.
Ένας χώρος τεράστιος με όλες τις ανέσεις που κατά τη διαμονή σου ξέχναγες ότι πρόκειται για προσκοπική εκδρομή. Αφού τακτοποιηθήκαμε, ξεκινήσαμε για το Λιμένι, όπου κάναμε το πρώτο μας μπάνιο. Επιστροφή στο νηπιαγωγείο και από κει μια βόλτα για να γνωρίσουμε την Αρεόπολη, μια όμορφη κωμόπολη με γραφικά σπίτια.
Την επόμενη μέρα σειρά είχε η Στούπα, μια πολυσύχναστη παραλία με χρυσόξανθη άμμο και καταγάλανα νερά. Εκεί είχαμε την ευκαιρία να χαρούμε τη θάλασσα και να θαυμάσουμε όμορφες σπηλιές που συναντήσαμε με το θαλάσσιο ποδήλατο αλλά και να χαλαρώσουμε κάνοντας ατελείωτες βουτιές και προσπαθώντας να βγάλουμε ωραίες υποβρύχιες φωτογραφίες. Το μεσημέρι, το μαγείρεμα στην παραλία προξένησε την περιέργεια πολλών λουόμενων για το ποιοι είμαστε. Φτάνει απόγευμα και το πρόγραμμα λέει Οίτυλο, ένα γραφικό χωριό με όμορφες εκκλησίες, με τη Μονή Δεκούλων και με το Φρύγανο, περιοχή στην άκρη του χωριού όπου μπορείς να θαυμάσεις όλον τον κόλπο της Μάνης.
Το επόμενο πρωί ξεκινήσαμε νωρίς θέλοντας να πάμε στην Ελαφόνησο και συγκεκριμένα στην παραλία του Σίμου, μια παραλία που άνετα συγκρίνεται με αυτές των τροπικών νησιών. Μπάνιο, παιχνίδια στη θάλασσα, ρακέτες, φαγητό και ξαφνικά έχει έρθει το απόγευμα οπότε φεύγουμε για να πάμε στο κάστρο της Μονεμβασιάς. Η θέα καταπληκτική ,τα σπίτια πανέμορφα και οι προσπάθειες για αξέχαστες φωτογραφίες άπειρες.
Τέταρτη μέρα στην Μάνη και το πρόγραμμα ξεκινά με επίσκεψη στα σπήλαια του Δυρού. Η βόλτα με τη βάρκα ήταν διασκεδαστική, δίνοντάς μας την ευκαιρία να δούμε από κοντά ένα από τα ομορφότερα σπήλαια του κόσμου, με τους πανέμορφους σταλαγμίτες και σταλακτίτες. Ακολούθησε μπάνιο σε κοντινή παραλία στην Αρεόπολη και το απόγευμα μια ακόμα βόλτα στην πόλη.
Τελευταία μέρα ξεκινήσαμε να πάμε στο χωριό Σωτήρας μέσω μονοπατιού και να φάμε το πρωινό μας έχοντας θέα όλη την Αρεόπολη. Γρήγορη επιστροφή στο νηπιαγωγείο. Μαζέψαμε τις αποσκευές μας και ξεκινήσαμε για τον Μυστρά όπου επισκεφτήκαμε τον αρχαιολογικό χώρο με τις βυζαντινές εκκλησίες και το κάστρο. Η κούραση αρκετή, η ζέστη αφόρητη, αλλά όχι τόση ώστε να μην ολοκληρώσουμε την επίσκεψη μας στον χώρο.
Ακολούθησε μια μικρή βόλτα στη Σπάρτη, συνέχεια για μεσημεριανό φαγητό και τέλος η επιστροφή μας στην Αθήνα, με στενοχώρια που τελείωσε αυτό το όμορφο ταξίδι μας, αλλά και με την ελπίδα ότι θα ακολουθήσουν και άλλα!