Τρίτη 8 Νοεμβρίου 2011

Διήμερη Εκδρομή 4ου ΠΔ Περισσού - Παγώντα Εύβοιας

Ώρα 5:45 π.μ Σάββατο 29 Οκτώβριου 2011, αποφασίσαμε για άλλη μια φορά να κάνουμε προσκοπισμό!...Αφού καταφέραμε να φτάσουμε στα ΚΤΕΛ στην ώρα μας και να πάρουμε το λεωφορείο για Παγώντα, νομίζαμε πως τα δύσκολα είχαν περάσει...κι όμως πόσο λάθος κάναμε...

Ξεκινήσαμε με αισιοδοξία την πορεία μας ψάχνοντας ένα σταυροδρόμι το οποίο όλως τυχαίως επαναλαμβανόταν αρκετές φορές στο δρόμο μας, τελικά βρήκαμε το σωστό μονοπάτι. Ο προορισμός μας ήταν ένα εκκλησάκι, όμως το ποταμάκι που βρήκαμε στο δρόμο μας ήταν τόσο δελεαστικό, που απλά αποφασίσαμε να κατασκηνώσουμε δίπλα του κάτω από τα πλατάνια. Αν και το κρύο ήταν πολύ, δεν πτοηθήκαμε και συνεχίσαμε το πρόγραμμα μας κανονικά. Το μεσημέρι η προσπάθεια μας για μαγείρεμα δεν ήταν και τόσο πετυχημένη παρόλα αυτά η πείνα ήταν μεγάλη. Λίγη ξεκούραση και το απόγευμα μία μικρή επανάληψη σε προσκοπικές γνώσεις. Καθώς έπεφτε η μέρα αρχίσαμε την προετοιμασία για το βραδινό, ανάψαμε φωτιά ψήσαμε και απολαύσαμε το φαγητό μας. Αν και η θέληση για νυχτερινή πυρά ήταν αρκετή, το τσουχτερό κρύο μας ανάγκασε να μαζευτούμε στη σκηνή μας, έγινε ενημέρωση λειτουργίας δικτύου, παιχνίδι και ύπνος σχετικά νωρίς γιατί μας περίμενε μια ακόμα κουραστική μέρα.
Το επόμενο πρωί ξυπνήσαμε και γρήγορα ετοιμαστήκαμε για το δρόμο της επιστροφής. Φτάσαμε στον Παγώντα και επόμενος σταθμός Χαλκίδα, βόλτα στην παραλία της πόλης και φαγητό. Η επιστροφή ήταν απλά γεγονός, επιβιβαστήκαμε στο λεωφορείο και γυρίσαμε στην Αθήνα κουρασμένοι αλλά γεμάτοι με καινούργιες εμπειρίες...